"Mi Őt hirdetjük, miközben minden embert teljes bölcsességgel intünk és tanítunk azért, hogy Krisztus által minden embert teljességre juttassunk." Kol.1.28

"He is the one we proclaim, admonishing and teaching everyone with all wisdom, so that we may present everyone fully mature in Christ." Col.1,28

2014. október 22., szerda

Gyógyítottál már Isten szelleme által, avagy Isten meggyógyított már bárkit rajtad keresztül?

Szoktatok e  imádkozni egymásért? 
             Nagyon sok a beteg ember, családodban is talán. Van bajod? Fáj a nyakad, a veséd talán? Miért elsőnek rögtön orvoshoz rohansz, vagy gyógyszerezed magad mikor ott a Gyógyító, Isten! Ő alkotott téged! Mennyire egyszerűbb egy parányi vírust eltüntetni, egy szervet helyes működésre bírni, mint egy embert feltámasztani vagy létrehozni?! Nem beszélve arról, hogy Jézus felhatalmazott, sőt megparancsolta, hogy gyógyítsunk többek között. Azt is mondta, hogy nagyobbakat fogunk tenni mint Ő. 
Nézzük is, mit is tett Jézus amiről tudunk? Vakok meggyógyítása, láz eltüntetése, bénák helyreállítása, halott feltámasztása.. Picitől az elképesztőig! Péter is kb. ugyanezt tette.. miért? Mert Isten szerint járt, volt hite és vele volt a Szent Szellem! 
Innentől kezdve mire várunk még?

Nekem fájt a vesém, vesés voltam, Apám is az volt. 7-8 éve kórházba is kerültem vele, de mostanában megint elkezdett fájni. Először csak eleinte, aztán már hiába ittam meg 2-3 liter vizet csak emiatt, nem segített, mindig fájt, már akkor is, ha nem értem hozzá. Egyre bosszantóbb volt és vízionáltam, hogy megint be kell mennem a kórházba! :S

Na jó, nem! Először imádkozunk a Gyógyítóhoz!
-Istenem, Te vagy az Orvos Isten, Te vagy a Gyógyító Isten, Te alkottál tökéletes testet, a képedre formáltál, állíts  vissza most kérlek helyes működésbe, hogy testem is Téged dicsőíthessen! Ezután megkértem Klárit a feleségemet, hogy kézrátétellel imádkozzon a vesémért! Nagyon hamar elmúlt, és azóta sem jött vissza a fájdalom és tudom, hogy meggyógyultam sőt, ha vizsgálatra mennék, akkor egészségesnek minősítenének!

Fontos, hogy miben van identitásod. Istenben? Tudod és hiszed is? Akkor éljél is úgy, éljél tisztán, bűn nélkül! Tudom, hogy nem mindig megy, de fordulhatsz a Megváltóhoz aki, ha őszintén kéred megbocsátja azt neked. Vegyél Úrvacsorát TISZTA szívvel. Mert gyógyulást hoz! Vagy betegséget, halált az Ige szerint, ha nem tiszta a szíved. A szívedben viszont legyen tiszta motiváció!  

Isten gyermeke vagy és így jogosult is erre!  Nem vagy még az? Hát akkor még ma azzá kell lenned! Hívd be szívedbe, tedd Őt uraddá életedben, kérd, hogy változtassa meg gondolkodásmódodat. Ha már Ő él benned, akkor nagyobbakat is fogsz tenni, mint amit Ő tett. 
Ki mondta? 
Jézus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése