"Mi Őt hirdetjük, miközben minden embert teljes bölcsességgel intünk és tanítunk azért, hogy Krisztus által minden embert teljességre juttassunk." Kol.1.28

"He is the one we proclaim, admonishing and teaching everyone with all wisdom, so that we may present everyone fully mature in Christ." Col.1,28

2014. március 13., csütörtök

Krisztus Ítélőszéke előtt 4. Helyre kell állítanotok a szolgálatot és az üzenetet !


Szeretném megosztani veletek a rám nagyon nagy hatással lévő könyv bizonyos részeit, ez alkalommal a Krisztus Ítélőszéke előtt játszódó jelenetek és párbeszédek egy részét. Tartalma elragadtatásban született meg, és egészen biztosan tudom, hogy ez igaz és hasznára válik az Istenfélő és bölcs ember számára.



Helyre kell állítanotok a szolgálatot és az üzenetet !

Ma a Föld néhány kis pontjától eltekintve, ahol nagy nehézségek vannak vagy üldöztetés folyik, alig ismerünk rá arra a szolgálatra, amelyet végeznek, és az üzenetre, amelyet a keresztények hirdetnek. Ezért az Egyház ma csak árnyéka és torzképe annak, ami a mi időnkben volt, pedig mi is messze éltünk attól, amire elhívattunk. Amikor mi szolgáltunk a Földön, az a lehető legnagyobb áldozathozatal volt, és ez tükrözte az üzenetet, amely szintén a lehető legnagyobb áldozathozatalról szólt: a keresztről.

A kereszt Isten ereje, és a közepe mindannak, ami által élnünk kell! Azért van oly kevés erőtök ahhoz, hogy átformáljátok a tanítványok gondolkozását és szívét, mert nem élitek meg és nem hirdetitek a keresztet. Ma már alig tudunk különbséget tenni a keresztények és a hitetlenek között. Ez nem az az evangélium, sem nem az az üdvösség, amely ránk bízatott. Vissza kell térnetek a kereszthez."

Jézus: -"Ha ott lenn a Földön is úgy szeretnél Velem járni, mint ahogyan itt jársz, akkor ott is olyan közel leszek hozzád, mint amilyen közel most vagyok. Ha keresel Engem, megtalálsz. Ha közeledsz Hozzám, Én is közeledek hozzád. Azt szeretném, ha asztalt teríthetnék neked ellenségeid előtt. És ezt nem csak a vezetőim számára szeretném, hanem mindenkinek, aki az Én nevemet segítségül hívja. Én sokkal közelebb szeretnék lenni hozzád és mindenkihez, aki Engem hív, mint eddig bárkihez voltam, aki valaha élt.

Te szabod meg, hogy milyen közel legyünk egymáshoz, nem pedig Én. Azok fognak megtalálni Engem, akik keresnek. [...]Én vagyok az Igazság, és aki engem imád, annak Szellemben és Igazságban kell imádnia. [...]Hitben járni annyit jelent, mint ebben az igazságban élni. Ha bízol Bennem, tudva, hogy Én ki vagyok - ez az igazi hit. [...]Életetek célja a szeretet kell hogy legyen, nem pedig az erő és hatalom. Azután megadom majd nektek az erőt és hatalmat, hogy képesek legyetek igazán szeretni. Megadom majd nektek a hatalmat, hogy meggyógyíthassátok a betegeket, mert szeretitek őket, és Én is szeretem őket, és nem akarom, hogy betegek legyenek. Tehát először törekedjetek a szeretetre, azután a hitre.

Hit nélkül nem lehettek kedvesek előttem. De a hit nem csupán azt jelenti, hogy ismeritek az Én erőmet, hanem, hogy ismeritek az Én szeretetemet és annak erejét. A hitnek elsősorban a szeretetet kell szolgálnia. Azért törekedjetek a hitre, hogy képesek legyetek jobban és hatékonyabban szeretni. [...]-Megfeszíttetésem előtti éjszakán azért is imádkoztam az Atyához, hogy az a dicsőség, amellyel kezdettől fogva bírtam Nála, legyen az Én népemmel, hogy eggyé legyetek, mert az Én dicsőségem tesz titeket eggyé. Amikor olyanok jönnek össze, akik szeretnek Engem, akkor dicsőségem ereje megnő. És minél jobban növekszik dicsőségem az Engem szeretők egysége által, annál inkább meglátja a világ, hogy az Atya küldött engem. Akkor a világ majd tényleg meglátja, hogy tanítványaim vagytok, mert szeretni fogtok Engem és egymást is szeretni fogjátok.

"-Hogyha bűntudattól indíttatva cselekszel, akkor elkezdesz azért tenni dolgokat, hogy azzal ellensúlyozd ezt a bűntudatodat, ez pedig az Én keresztemnek a megcsúfolása. Egyedül az Én keresztem képes eltörölni a bűntudatodat is, és mivel Én azért mentem a keresztre, hogy eltöröljem azt, ezért bármi, amit bűntudatból teszel, azt nem Értem teszed. [...]Még Én sem gyógyítottam meg mindenkit, akin megesett a szívem, hanem csak azt tettem, amit az Én Atyámtól láttam.

Semmit sem szabad pusztán könyörületességtől indíttatva tenned, hanem csakis az Én Szellemem iránti engedelmességből!"


Remélem jól szívedbe zárod mindazt, amit ezekben a részekben olvastál. Jól raktározd el és él meg a mindennapokban, hogy valóban Isten szerinti szeretetben és hitben élhess, hogy felkészített legyél minden eljövendőre!

forrás: Rick Joyner

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése