"Mi Őt hirdetjük, miközben minden embert teljes bölcsességgel intünk és tanítunk azért, hogy Krisztus által minden embert teljességre juttassunk." Kol.1.28

"He is the one we proclaim, admonishing and teaching everyone with all wisdom, so that we may present everyone fully mature in Christ." Col.1,28

2014. március 3., hétfő

Krisztus Ítélőszéke előtt 2.



Szeretném megosztani veletek a rám nagyon nagy hatással lévő könyv bizonyos részeit, ez alkalommal a Krisztus Ítélőszéke előtt játszódó jelenetek és párbeszédek egy részét. Tartalma elragadtatásban született meg, és egészen biztosan tudom, hogy ez igaz és hasznára válik az Istenfélő és bölcs ember számára.

...Az Úr végignézett a körülötte lévő trónok galériáján. Sokukat már elfoglalták a szentek, de sok trón még üres volt. Akkor meg szólalt:
 -" Ezek a trónok a győztesek számára készültek, akik hűségesen szolgáltak engem a generációk során. Atyám és Én készítettük őket, még a világ teremtése előtt. Méltó vagy-e valamelyikre?"

Eszembe jutott egyik barátom mondása: "Ha a Mindentudó Isten kérdez tőled valamit, ezt nem azért teszi, mert tőled szeretné megtudni a választ". Ránéztem a trónokra. Azután a rajtuk ülőkön pásztázott végig a tekintetem. Némelyiket, a hit néhány jól ismert hősét felismertem, de legtöbben olyanok voltak, akik a Földön a legkevésbé sem voltak híresek. Sokan misszionáriusok voltak, akik egész életüket az ismeretlenség homályában töltötték. Soha nem törődtek azzal, ki fog emlékezni rájuk a Földön, hanem egyedül az Úr tetszését keresték.

Kissé meglepődtem azon, hogy láttam közöttük gazdagokat és uralkodókat is, akik hűségesek voltak azon, amit az Úr rájuk bízott. Legtöbbjük mégis hűséges imádkozó nő és családanya volt. Meg sem fordult a fejemben, hogy a feltett kérdésre igennel feleljek. Hogyan is lehetnék méltó, hogy közöttük üljek, hiszen egyikükhöz sem vagyok méltó! Tudtam, hogy mennyen és Földön a legnagyobb jutalomért futhattam, de kudarcot vallottam. Kétségbeestem, de mégis volt valami remény. Bár földi életem nagyrészt kudarcnak tűnt, tudtam, hogy még nincs vége! Amikor beismertem, hogy nem vagyok méltó, az Úr azt kérdezte:
"- De akarod-e ezt a helyet? "
- Akarom, teljes szívemből! - válaszoltam.

Akkor az Úr végigtekintett a trónokon, és ezt mondta:
"- Ezeket az üres helyeket betölthették volna bármelyik nemzedékben. Mindenkit meghívtam erre a helyre, aki az Én nevemet segítségül hívta. Az üres trónok még mindig elérhetők.

          Most, hogy eljött a végső ütközet ideje, és sok utolsóból elsők lesznek, mielőtt a csata befejeződne, minden hely betelik. Azok, akik itt ülnek, két dologról ismerhetők fel: az alázatosság köpenyét viselik és Énrám hasonlítan. Ha meg tudod őrizni és nem veszíted el a csatában (az alázatosssàg köpenyét), amikor újra visszatérsz ide, akkor már te is hasonlítani fogsz rám. Akkor majd méltó leszel arra, hogy velük együtt ülj ott, mert Én tettelek méltóvá. Minden erő és hatalom nekem adatott, és egyedül Én tudok helyesen élni ezzel a hatalommal. Csak akkor győzhetsz és akkor ruházom rád a hatalmamat, ha tökéletesen Bennem maradsz. Most fordulj meg, és nézd meg az Én családomat! "

Hátrafordultam abba az irányba, amerről jöttem. Innen, az Úr trónszékétől az egész tróntermet beláttam. A látvány olyan dicsőséges volt, hogy semmivel sem lehet összehasonlítani. Milliók és milliók álltak rendezett sorokban. De még a leghátsó sorokban, a legalacsonyabb rangban lévők mindegyike is sokkal erősebb és félelmetesebb volt, mint egy földi hadsereg.

Képtelen voltam befogadni ezt a dicsőséges látványt. Ugyanakkor azt is észrevettem, hogy ez a sokaság a hatalmas trónterem csak egy kis részét tölti meg.


Ezt imádkozd, kérj Istentől kegyelmet.:
Most már tudom, hogy a Te ítélőszéked egyúttal a Kegyelem Trónusa is. Most ezért adj nekem kegyelmet, hogy szolgálhassalak Téged! Mindenekfelett kegyelmet kérek Tőled! Kegyelmet arra, hogy megfuthassam a pályámat. Kegyelmet arra, hogy mindig így szeresselek Téged, és megszabaduljak a megtévesztésekből és az énközpontúságból, amely eddig megrontotta az életemet. Hozzád kiáltok, hogy szabadíts meg önmagamtól és a saját szívem gonoszságától, hogy az a szeretet, amely most bennem van, állandóan ömöljön a bensőmből. Add nekem a Te szívedet és szeretetedet. Add a Szent Szellem kegyelmét arra, hogy meggyőzzön a bűneimről, és hogy úgy mutasson be Téged, amilyen valójában vagy. Add a kegyelmedet, hogy bizonyságot tehessek mindarról, amit azoknak készítettél, akik Hozzád jönnek. Add a kegyelmedet, hogy prédikálhassam ennek az ítéletnek a valóságát. Kegyelmedet, hogy beszélhessek mindazokkal, akiket ezekre a még üres trónokra hívtál el. Hogy az élet beszédét adhassam át nekik, amely megtartja őket az élet ösvényén, és átadja nekik a hitet, amely által képesek lesznek véghezvinni mindazt, amire elhívtad őket. Uram, ezért a kegyelemért könyörgök!
(folytatás napokon belül)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése