"Mi Őt hirdetjük, miközben minden embert teljes bölcsességgel intünk és tanítunk azért, hogy Krisztus által minden embert teljességre juttassunk." Kol.1.28

"He is the one we proclaim, admonishing and teaching everyone with all wisdom, so that we may present everyone fully mature in Christ." Col.1,28

2015. január 13., kedd

Legyen barátod a bűnös, de ne Isten színe előtt

Legyél a homoszexuális és minden egyéb 'komoly' bűnös ember barátja és ne ítéld el őket, hiszen foglyok és kitől hallanák az igazságot.

De ahogyan hallod, hogy gyülekezetedben ilyen van főleg, ha homoszexuális, ne úrvacsorázz velük, ne imádkozz velük, ne vállalj velük szellemi közösséget, ne dicsőíts velük, mert ők talán tudtuk nélkül is a Sátánnak engedelmeskednek.
Sőt, azt mondom Pál alapján, hogy küldjétek el a gyülekezetből, ha nem szándékozik ebből megváltozni. Ez nem egy betegség, amiből ki lehet gyógyulni? Nem. De szellemi kiszolgáltatottság! Istennel minden lehetséges, ha emberileg nem is!

"Azt a hírt hallottam, hogy szexuális bűnök is előfordulnak köztetek. Sőt, olyan bűn is, amire még azok között sincs példa, akik nem ismerik Istent: hogy valaki a mostoha-anyjával él együtt. 
Ti meg annyira büszkék vagytok, hogy nem i bánkódtok ezen?! Miért nem külditek el magatok közül az ilyen embert? 
Bár én fizikailag távol vagyok, szellemben mégis ott vagyok köztetek. Már el is határoztam, hogy mit kell az ilyen emberrel tenni. Úgy hoztam ezt az ítéletet, mintha ott lennék közöttetek. 
Gyűljetek össze az Úr Jézus nevében, és én szellemben ott leszek veletek. Akkor Urunk, Jézus hatalmával 
adjuk át a Sátánnak azt a férfit. Ez ugyan most a teste romlását, vagy pusztulását jelenti, azonban szelleme mégis megmenekülhet az Úr Napján." 1Kor 5,1-5


"Előző levelemben írtam már nektek, hogy ne legyen semmi közötök a szexuális bűnökben élő emberekhez. 
De ezt nem úgy értettem, hogy ne barátkozzatok ennek a jelenlegi világnak az embereivel, akik szexuális bűnökben élnek, pénzimádók, becsapják egymást, és bálványokat imádnak. Hiszen, ha ezektől az emberektől távol akarnátok élni, ki kellene mennetek a világból. 
Azt írtam nektek, hogy ne vállaljatok közösséget az olyan emberrel, aki magát Krisztusban a testvéreteknek mondja, de mégis szexuális bűnökben él, vagy a pénz a mindene, vagy bálványokat imád, vagy káromkodik, vagy részeges, vagy csaló. Az ilyennel még csak ne is úrvacsorázzatok együtt!"1Kor 5,9-10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése