"Mi Őt hirdetjük, miközben minden embert teljes bölcsességgel intünk és tanítunk azért, hogy Krisztus által minden embert teljességre juttassunk." Kol.1.28

"He is the one we proclaim, admonishing and teaching everyone with all wisdom, so that we may present everyone fully mature in Christ." Col.1,28

2015. július 15., szerda

Hirtelen, egészen sűrű, sötétséget éreztem

Egy barátom mesélte, amikor a "szellemek megítélésének ajándékáról" beszéltünk, a Szent Szellem ajándékáról, a mennyei felszerelésről, amit azért kapunk, hogy munkánkat megfelelően tudjuk végezni:

"Egyetemre jártam, és a vallásismereti kurzus egyik vendég előadójára vártunk a teremben. Kérdeztem, ki lesz az előadó, de legtöbben nem ismerték. Mindenkiben várakozás volt. Ekkor, hirtelen, egészen sűrű, sötétséget éreztem. Emberileg megmagyarázhatatlan volt. De biztosan tudtam, hogy itt most a sötétség jelent meg. Nagyon erőteljesen.

És ekkor belépett egy nő. Nem volt visszataszító, semmi nem látszott rajta kívülről, ami feltűnést keltett volna. Megkérdeztem a többieket, ki ő? Ő az előadó. És Isten azonnal szólt, hogy kezdjek imádkozni. Éreztem, egyértelműen, hogy az ellenség jelent meg, és ártani akar. Rögtön nyelveken kezdtem imádkozni belül.
Ez az előadó 7 éven át, Mongóliában, sátorról-sátorra járt, és a sámán-jelenséget kutatta. A hallgatók érdeklődéssel hallgatták volna, "végre valami izgalmas", de én teljesen egyértelműen éreztem, tudtam belülről, itt a sötétség ereje nyilvánul meg, és rendíthetetlenül imádkoztam tovább, nyelveken. Éreztem, itt van ez a 2-300 fiatal, teljesen felkészületlenül az ördög dolgaira, és nyitottan a kíváncsiság miatt - a felelősség hatalmas.

Ott ültem, és imádkoztam. És akkor történt valami, ami egyértelműen az Úr munkája volt. Ahogy imádkoztam ott, titokban, nyelveken, a Szent Szellem által, az előadónő fejfájásról kezdett panaszkodni. "Még nem volt ilyen" - mondta, és abbahagyta az előadást. "Én nem értem ezt, de nem tudom folytatni." És elengedte az évfolyamot."

Eddig tartott a beszámoló, és ez bennem szorosan összekapcsolódott azzal, amit az előző nap az imádság fegyveréről mondtam. Az Úr akarja, hogy Evangéliuma előretörjön. Akarja, hogy védve légy a sötétség erejétől, és lelepleződjön előtted, amikor a sátán akar aktivitást kifejteni. Nem félelem szellemét kaptad, hanem az erőnek, a szeretetnek és a józanságnak Szellemét. Amikor imádkozol, ez a kedves Szent Szellem veszi a fegyvereket, veszi az ajándékokat, és kijelentés, vezetés útján, irányba állít téged, bevon a harcba, és azt végzi el, amit te, vagy én, magunk erejéből, soha nem tudnánk megtenni.

Uram, köszönöm Neked, köszönöm, hogy "kicsiben és nagyban", a Te munkádat végezzük, benne vagyunk, és a Te jó gondolatod, terved, megvalósul általunk. Szeretnénk ezt, meg akarjuk látni, és nem akarunk semmit annyira, mint ezt. Ámen.

"Végezetre, atyámfiai, legyetek erősek az Úrban, és az Ő hatalmának erejében." (Ef 6,10.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése