"Mi Őt hirdetjük, miközben minden embert teljes bölcsességgel intünk és tanítunk azért, hogy Krisztus által minden embert teljességre juttassunk." Kol.1.28

"He is the one we proclaim, admonishing and teaching everyone with all wisdom, so that we may present everyone fully mature in Christ." Col.1,28

2013. augusztus 23., péntek

Gyere fel a sörödért!

        Sokszor Isten általános, hétköznapi dolgokkal jön hozzánk vagy másokhoz közelebb.
A mai nap, miután hazajöttem és elmentem egy doboz sört venni, úgy éreztem a szomszédomnak is kell vennem. Meg kell jegyeznem, ilyet máskor nem csináltam még, de most volt ez a biztos érzés, hogy igen, ezt most jó, ha megteszem, pozitív hatással lehet a kapcsolatunkra.
Nem volt otthon, így cetlit hagytam az ajtaján. "Gyere fel a sörödért!"
Mikor megjött, feljött, kopogtatott. Ajtót nyitottam és szívéjesen üdvözöltem, majd kezébe nyomtam a doboz sört. Óriási meglepetés és öröm volt az arcán, majd váltottunk néhány szót a munkanapunkról. Talán semmiség, és talán tényleg az. De az is biztos, hogy minden egyes pozitív hatással közelebb kerülhetünk ahhoz, hogy Isten szeretetét -ha másképpen nem is- ,de cselekedettel átadhassuk.
Tegyél jót másokkal, mutass példát, legyél etalon, lássák Isten Lelkét rajtad!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése