"Mi Őt hirdetjük, miközben minden embert teljes bölcsességgel intünk és tanítunk azért, hogy Krisztus által minden embert teljességre juttassunk." Kol.1.28

"He is the one we proclaim, admonishing and teaching everyone with all wisdom, so that we may present everyone fully mature in Christ." Col.1,28

2013. augusztus 7., szerda

Királyság váltás

"Isten előtt áltam. Imádkoztam. Hogy használjon, találkozzon a Megváltóval az én párom. Évek teltek el megpróbáltatások, rosszaló szavak között. Megtartó kegyelme és gondoskodása végig kisért... És most együtt állunk Isten kegyelmében az Ő Királyságában!"

       Tény. Zörgető imával Isten csodás terveiben részesek lehetünk. 
Isten terve az volt, hogy párom találkozhasson Vele. Én arra kértem Őt, hogy használjon majd ebben. Sokkal többet ezen kívül nem tettem, mert magam sem voltam akkoriban buzgó keresztény, de egyet tudtam. Részese akarok lenni! Amikor vallásos, szellemi témák jöttek fel beszélgetéseink során, nem feltétlenül én kezdeményeztem. Sokkal inkább Isten terelte a szót. Nem tagadtam meg a megismert Igazságot, mégis csak a Biblia alapján válaszoltam, fejtettem ki a véleményemet. Istenre bíztam. Évek után Párom egyre inkább szerette volna a Bibliát elolvasni, és mikor ez megkezdődött, napi szinten kezdtük el közösen értelmezni Isten Igéjét és a Megváltásának fontoságát. János evangéliumával kezdtük.. 
       Picit menjünk vissza az időben. Eközben megszületett Máté, de még világrajötte előtt sokat álltam Isten előtt imádságban a leendő órási és életre szóló esemény kapcsán ami felélínkette Istennel a belső kapcsolatom. Tehát ahogyan haladtunk a Megváltás történetében egyre nyílvánvalóvá vált, hogy mennyire fontos is ez egy ember életében, mennyire elképesztően fontos a Sátán Birodalmából a Mindenható Isten Királyságába való átigazolás. Egy egyébként jelentéktelennek tűnő napot Isten csodás nappá alakította mikor Klári szívébe fogadta Jézust mint Megváltóját, Isten Fiát! Jézus maga is bemerítkezett és tanítványai is kereszteltek mindenkit aki követte Őt. Mivel így teljes a megtérés és újászületés, és mivel követnünk kell Jézus illetve a tanítványai munkásságát egy-két nappal később otthon, kádban, bemerítkezett Klári Isten színe előtt. Ünnepélyesség hiánya? Lehet. De mindez semmi, ha Isten Királyságába való belépésről beszélünk. Mert, ha nem töltjük be a tisztára söpört szívet, annak utóbbi állapota sokkal rosszabb lehet, mint az előző. 
Azóta Isten eláraszt minket naponta a békességével, túláradó szeretetével, béketűrésével és nyugalmával..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése