"Mi Őt hirdetjük, miközben minden embert teljes bölcsességgel intünk és tanítunk azért, hogy Krisztus által minden embert teljességre juttassunk." Kol.1.28

"He is the one we proclaim, admonishing and teaching everyone with all wisdom, so that we may present everyone fully mature in Christ." Col.1,28

2013. november 5., kedd

81 éves nagymamám derűs gondolatai

Isten ihlette derűs gondolatok a 81 éves nagymamám szájából.    >Kommentár nélkül<
 
 
„Veletek vagyok minden nap a világ végezetéig.”
 
   "Szeretném megosztani testvéreimmel derűs pillanataimat, amikor átélem azt, hogy velem van az én Uram, és szól hozzám akkor is, amikor nap mint nap a mozgólépcsőn utazom.
   A mozgólépcső melletti falon – le vagy felmenet – reklámtáblákat, hirdetéseket olvashat az utazó. Így fedeztem fel, hogy jó! Ez nekem szól, mond valami lelkit. Tanácsol és kérdez. Milyen humora van az Úrnak, bizonyítja, hogy velünk van utazás közben is. Az alábbiakra lettem figyelmes, és nyitott szemmel, szívvel kezdtem olvasni a hirdetéseket. Későbbiekben már hátrahajolva, hogy megjegyezzem, amit olvastam a lépcső suhanása közben. (Utána írtam a saját gondolataimat.)
  
1.Leckéztesd meg a nyelved!  Ez a hirdetés valami nyelvtanulással függött össze.
A nyelv is tűz, a gonoszságok összessége” – írja Jakab apostol. Meg tudod a nyelvedet tartóztatni a felesleges beszédtől és hallgatásra állítani, tanítani?
 
2. Olvastál már ma? Nyilván a művelődésre ösztönöztek.
            Reggel igeolvasással kezdted a napot, táplálkoztál az élet kenyerével?
 
3.Elvonultál egy csendes helyre?
Tudtál-e egyedül csak az Úrral lenni, közösségben Vele, nem számítva, mennyi időre?
4.Szeretet tábla
Fel van írva szívünk táblájára Jézus szeretete? Ő mindenkit szeret, nem csak azokat, akik Őt szeretik!
 
5.Többet egymással!
           Törődünk mi a másik emberrel? Beszélgetünk eleget családtagjainkkal? Ne térjünk ki 
           az emberekkel való kapcsolat elől!
6.Volt, van, lesz! Barkácsbolt hirdette.                                                                  
           „Jézus Krisztus tegnap és ma, és mindörökké ugyanaz!”  Zsidók 13:8.
           „Én az Úr, meg nem változom!” Malakiás 3:6. Ő változatlanul szeret, ígéreteit meg
            nem változtatja. Úgy, ahogy vagyok, mehetek hozzá, nem küld el.

7.Egy hétvége másokért és magadért!
Tudom, alig várod a hétvégét, annyi az elmaradt tennivaló. Mégis azt tanácsolom, hogy tedd le terheidet az Úr elé. Adj időt magadnak, hogy végre meglátogass egy régen látott testvért! Ez a magad számára is felüdülés lesz, betelsz örömmel, hogy idődet másért és magadért is adtad.

8.Vannak helyek, napok, élmények, amikre csak EGY dolgot mondhatok!
Vannak gyülekezeti alkalmak, hitmélyítő együttlétek, gyógyulási, megújulási lelki élmények, amikből erőt, vezetést kapunk, amikre valóban csak egyet mondhatok: ezek mind az Úr áldásai kegyelemből!

9.Az univerzum fényei
De csodálatos, amikor érzem, átélem Isten országának fényét, ragyogását, amint beáramlik a szívembe az Ő dicsőségének sugárzása, és ha még meg is látszik rajtam,
mint mikor Mózes lejött a hegyről és sugárzott az arca Isten dicsőségétől! Tudunk-e fényleni, ragyogni e sötét világban? Él az Úr, az Isten! Mi Őt képviseljük itt a földön. Sugározzunk hát, ragyogjunk, örüljünk, mert nevünk be van írva az Élet könyvébe!
Halleluja! Övé legyen minden dicsőség!
 
Köszönöm, hogy elolvastátok! Hiszem, hogy volt mondanivalója az Úrnak!
Elsősorban nekem, én pedig átadtam nektek! Járjunk nyitott szemmel és szívvel a hétköznapokban! Ő soha nem hagy el, tanít, nevel, bármi ér, javunkat szolgálja.
 
Utóirat: Ezeket a hirdetéseket hétről-hétre olvastam, míg üzenetté váltak számomra.
 
 
Szeretettel kívánok szép napokat!
                                                                  Lívia néni"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése