"Mi Őt hirdetjük, miközben minden embert teljes bölcsességgel intünk és tanítunk azért, hogy Krisztus által minden embert teljességre juttassunk." Kol.1.28

"He is the one we proclaim, admonishing and teaching everyone with all wisdom, so that we may present everyone fully mature in Christ." Col.1,28

2013. november 8., péntek

Ő profibb a munkádban is

          Elemző feladatköröm is van a cégünknél és sok riportot készítek külföldnek-belföldnek. Tegnap az egyik kifogott rajtam, mert nem tudtam az egyik nyers adatbólból kinyerni azt amit akartam, nem találtam ki rá a megfelelő függvényt. Fél napot tököltem vele, de sikertelenül zártam a napot. Ma reggel Istennek azt mondtam,:
-Uram, Te vagy az Excelek és függvények mestere, kérlek segíts megtalálni amit keresek!" Elmondtam neki, hogy melyik cellából mit és hogyan szűrve akarom az egyik oldalról és másik oldalról stb. és megköszöntem, hogy sikerülni fog.


Amikor ma megnyitottam az Excel munkafüzetet, az első próbálkozásra tökéletes függvényt írtam le, és minden működött! Isten azonnal válaszolt!

Merj tőle kérni, Ő profibb a munkádban is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése