"Mi Őt hirdetjük, miközben minden embert teljes bölcsességgel intünk és tanítunk azért, hogy Krisztus által minden embert teljességre juttassunk." Kol.1.28

"He is the one we proclaim, admonishing and teaching everyone with all wisdom, so that we may present everyone fully mature in Christ." Col.1,28

2014. november 4., kedd

Elveszett, de előkerült

Elveszett, de meglett a pénztárcám, benne minden kártyával, irattal ami lehetséges egy tárcában.

-Bicigliztem hazafele este munkából,de előtte vettem zsemléket vacsorára. A tárcámat a zsemlék mellé tettem, viszont talán nem húztam be cipzárt.
Mire hazaértem a zsemlék egy része kipotyogott a táskából, persze erre senki nem hívta fel a figyelmemet, pl dudálhattsk volna. Sajnos a pénztárcámat sem találtam, joggal feltételeztem a legroszabbat.

Hívtam a feleségem, hogy miként állunk, és elindultam lassan visszafelé, hátha meglelem. Eközben imádkoztam:
"Istenem, ne hagyd kérlek, hogy még ez is tetézze a szűkösséget, és miből fizetném ki a sok kártya, igazolvány megcsináltatását?! Ha úgy akarod, akkor hadd találják rá!"
3km es útvonalat jártam be 2szer, de a zsemléken kívül mást nem találtam.

Mikor hazatértem, nem csalódott voltam, hanem a -hogyan lesz- lappangott bennem, de nem keseregrem. Párom is imádkozott.
Belenéztem újból a táskába és..  ott volt a tárca, pedig szinte biztos, hogy nem volt.
-Történnek dolgok azért, hogy Isten tesztelje bizalmunkat felé, de nem hagy sosem gödörben, mindig készít kiutat, van mikor azonnal!
Bízd Rá magadat, mert gondodat viseli! Ő az Teremtő Apukád!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése