"Mi Őt hirdetjük, miközben minden embert teljes bölcsességgel intünk és tanítunk azért, hogy Krisztus által minden embert teljességre juttassunk." Kol.1.28

"He is the one we proclaim, admonishing and teaching everyone with all wisdom, so that we may present everyone fully mature in Christ." Col.1,28

2015. december 11., péntek

Barátod Jézus? Mennyire?

Barátod Jézus? Hogyan éled meg? Hallottad, és tudod? Vagy barátként meg is tapasztalod?

Ő valóban a barátod, szeretne lenni, ez csak rajtad múlik! Mert tudd meg, hogy melletted van, ha igazán akarod, méghozzá érezhető módon!

Mostanában együtt biciklizünk hazafelé a munkámból és beszélgetünk egymással.
-Imádkozom e, úgy értem? Nem.
A mi nap, mondtam Jézusnak , hogy nagyon szeretnék Vele beszélgetni, mivel komolyan gondoltam ő komolyan vett. Végig velem volt hazafelé, igen, bukósiskaban, biciklin ülve. Énekeltem neki új dalt. Ami a szívemben volt, azt énekeltem ki. Ránéztem és láttam, hogy tetszik Neki, sőt énekelte velem együtt, mint amikor te is énekelsz egy először hallott dalt.
És akkor elakadt a szövegem, erre mondta, hogy halleluját énekeljek!
Elkezdtem halleluját énekelni és erő volt a szövegben, Jézusnak meg nagyon tetszett. Pont úgy, mikor egy barátodnak teszed ő meg élvezi, rajongással hallgatja a te új "dallam menetedet".
Volt már úgy is, hogy kb edzőként volt mellettem, és bizony megmondta mikor gyorsítsak vagy pihenjek, mikor nyomjuk meg az adott útszakaszt, vagy mikor lassítsak. Tudod mi volt a végeredmény? Jelentősen gyorsabban értem célba, mint előtte a saját magam bármikor!

Ő mindent jobban tud nálad, és az Igazi barát segít neked abban amiben éppen vagy, legyen az bármi!
Mosogatás? Szerelés? Főzés, kertészkedés, excel függvény írása, előadás tartása, új dal tanulása ? Ő Mindenben jobb nálad és mint barátod kikérheted a véleményét!
Éld meg, hogy Ő egy személyes Isten aki a barátod vagy barátnőd, edződ vagy éppen mentorod, ha szükséged van rá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése